haha lan för fulla muggar?

Kategori: Allmänt

image309
idag (igår) tillbringade jag med nördarna nelly anna matilda, kollade på filmer och krängde godis, popcorn chips you name it ! sen var jag och nelly på något här i ramlösa med massa andra nördkillar som soofta :D sen hem hit til nelly , sen ut och träffade iaa och tess :) snackade om massa ! sen bestämde jag och nelly oss för att lana , så nu har vi suttit fär i kanske 2 tim :p spelat massa spel oå king.com och druckit 1,5l cola :O:O:O och nu hickar jag skit mycket?! och  nelly  skriver också sin blogg nu :D EHEHE. jag är fett hungrig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 så iallafall jag ska gå upp och leta käääk ;) haha. kolla min bilddagbok :D:D haha la in några gamla bilder :) haha . nej nu ska jag äta :D:D JÄÄTTEGLAD och sjuker är jag fortfarande :P  imorgon ska jag träffa nelle och sen träna sen möte med laget, sen ons blir det malmö SHOPPING :D pusspusspussseeell

Kommentarer


Kommentera inlägget här: