hard work work

Kategori: Allmänt

så, nu är jag helt slut efter ungefär 2 timmars pluggande av fysik! inte såå länge men.
helt ärligt känner jag mig sjukt duktig. för nu förstår jag verkligen. fysik är assvårt. ingen kan neka! :P haha
gjorde värsta goda pastasalladen till mig och min familj innan också. haha hard work work alltså.. ;)
nnu ligger jag i sängen med fysikgrejerna bredvid som jag har lust och spy på nu :) och kollar på south park ;D wiho
imorgonbitti är de mc donkan with my rese-friend. det är ju liksom lite mer än 5 månader till malta nu ju !! :D
XoXo / me

GRATTIS PÅ MIN LINNISEN IDAG <3<3<3<3<3<3<3 jag vet att du haft en bra dag, du har vatt med mig :) haha

Kommentarer

  • Linnea säger:

    tack beby. hur mysig som helst :)

    2008-02-04 | 22:15:01

Kommentera inlägget här: