i dont wanna fight no more

Kategori: Allmänt

image318om jag bjuder er på en liten smile bild från mig? what iif.. and I can say that a boy made me cry for a couple of minutes ago (close to), fuck you, dont you ever joke with me again! and now I just laugh, pannbiff.
agen har flytit på, kanske för att jag knappt befinner mig på lektionerna? pga av att jag måste snyta mig lika ofta som du blinkar. ncncnc. haha sjuukt jobbigt. kan inte andas oftast. men okej, det är fredag och heeeelg så nu klagar vi inte! slutade runt innan 12.OO tack och adjö av en 3 dagars skolvecka från min sida. ska ha läst 377543 sidor till på måndag men jag har inget och göra nene asså. haha! efter jag anlände till mitt hus, kollade jag och min lille mammsi på beck-lockpojken. jaa, den från aftonbladet. vi ska ha alla! mohaha. sen kollade jag på favoriterna (vänner för er halvknäppa) haha nah, de va ett skämt för er som känner er träffade av de ordet ! haha. shit. där det är vitt är en länk, tryycck så får ni se.
nu ska jag bege mig till bogarts för att inhandla godis för kvällen, är ju fortfarande sjuk efter 3/4 veckors insjuka haha, så orkar inget spesielt ikväll. blir nog inte så heller. men jag vill endå ut. men ha ha ha, blir nog matte som vanligt. och de är jag glad för. have a nice weekend, och de blir ut och äta imorn också! denne släkt. (iförsig på andra sidan denna helg haha) XoXo / me

Kommentarer

  • anna :D säger:

    hahah, men oth är bäst :d
    träffade lena idag i skolan
    och nu ska vi ordna skoldisco
    för att samla in pengar, hon är smart (i)
    hahahah

    2008-02-29 | 22:16:49
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Fanny säger:

    Usch jobbigt med förkylning :(

    2008-03-01 | 00:06:09
    Bloggadress: http://www.faaanys.blogg.se
  • e säger:

    ASSÅ MAN SER INGET MED DEN ÄCKLIGA BAKRUNDEN MAN SER INTE VAD DU SKRIVIT ÄNDRA !!!!!

    2008-03-01 | 11:28:54

Kommentera inlägget här: