naaaw

Kategori: Allmänt

a.sawyer is rolling, the others are stoned säger (21:29):

JAHA .... HUR LÄNGE SKA VI BEHÖVA VÄNTA PÅ ETT BLOGGINLÄGG FRÅN DIN SIDA????????????????
den tredje som skriver de. hahaha så söta ni är :) men man är ju cool.
föräldrarmiddagen var hur trevligt som helst och svettigt var det! men mycket trevligt. och över 1O.OOO fick vi in! mycket bra!
mådde inte alls bra, typ feber o sånt, och nu är jag sjuk. så jag har legat sen i fredesmorse, och nu snear jag på livet, knarkar halstabletter och snyter mig.
min näsa svider fett mcyket av allt papper som dratts :( gud så synd det är om mig nu..
får damp när jag inte orkar göra något! ååh. snor på de liksom haha. helg och allt, LOV OCH ALLT? nä nu måste jag blir frisk!


a.sawyer is rolling, the others are stoned säger (21:42):

dina blogginlägg = dagens höjdpunkt!



image300

Kommentarer

  • matilda, din älskling säger:

    jag saknar dig, ses snart? krya på dig :D:D

    2008-02-17 | 10:51:43
    Bloggadress: http://matzi.blogg.se

Kommentera inlägget här: