segt

Kategori: Allmänt

image305I'll cry me a river that leads to your ocean. you'll never see me fall apart, in the words of a broken heart

hola todos :P kul att min kropp vill blir frisk någon gång.. men igår kom iallafall matte hit, vi poppa popcorn och kollade på wallander :) jag satt typ och sa vad som skulle hända hela tiden :P haha.
idag ville jag till stan men igentligen borde jag inte för jag e sjuuuk blä. sen orkade ingen hänga med så de är väl bäst så? ligger här och hostar och snyter mig. min näsa svider del 3. hahahah!
ska träffa nelly och matte lite senare , thanks för något idag. orkar inte göra något men orkar fan inte ligga här hemma hela tiden :( men iallafallfall, imorgon blir det sophia och chanelle ♥
nu ska jag göra ve mig lite sen sprkar jag cykel till matte haha :D sparkcykel! men min andre sparkcykel ligger i annas bils bagagelucka!! must have it. haha starkt behov.
ne, men jag går till matte nu som bor typ 2O sek härifrån med sparkcykel, ja jag har tatt tiden. HAHAHAH.
puss på det vavavavava.

Kommentarer

  • louise säger:

    det kan bero vem som jobbar då :P men om du säger att du ej vill så behöver du nog inte :)

    2008-02-18 | 18:13:57
    Bloggadress: http://louicezimmergren.blogg.se
  • louise säger:

    okeidå :D

    2008-02-18 | 22:53:18

Kommentera inlägget här: