so many times

Kategori: Allmänt

söndag är dagen och det betyder att lovet är sluuut! typ snart. palla att sportlovet är så kort? palla att man inte gör något?
bara för jag inte orkar skriva om gårdagen kopierar jag från min kusins blogg:


är man adopterad eller tillhör man verkligen denna släkten ?

ja , vart ska man börja  ?  det var så sjukt igår så jag undrar om jag ens tillhör släkten , haha .. farmor började böla när  hon såg att alla var hos oss sen blev den ena fullare än den andra och farmor i högsta hugg så klart, jag o pappa stod bredvid och kollade på när hon blandade en drink, hälften gin och sen tog hon fan vodka resten , hahahah pappa tog och slängde ut den direkt haha .   på restaurangen var det jätte gott och jag själv hade dampat på oss om jag hade haft hand om den släkten jag har .. fyfan men det var trevligt :)   ska lägga upp bilder sen , kanske inte så roliga men måste skicka runder som ju , så det kommer väl upp en och en annan på mig o min cp släkt ,   asså dessa diskutioner som alltid kommer upp, min pappa ska vara emot alla , och jag tål inte honom när han är så ,så jag lägger mig i och sen är halva släkten med i den diskutionen , herrejesus .. tur man har sin faster som har mer vett i huvet än dom andra, undrar även vart hon har fått det ifrån hahaha . sen började min farmor planera när hon ska fylla 80, ja bara du har inte ens fyllt 75 än och det är det vi firar nu , hon bara jajjaa . svepte hela vinglaset rätt upp och ner . ja bara OKEJ . hahahha nä så det var ja , har inga ord haha men händer det inte saker så har man inget att prata om heller .
  

jag tyckte det var en bra resume. vi va väl 2Ost inklusive småungar som klängde på en. men god mat på en fin resturang och många skratt åt både det ena och de andra :P hahaha! sen finns de skitstövlar också.. men tack för en fin kväll släkten och grattis mormor ..



idag har jag totalsoftat med matte, neej inga högläsningar ur dagbäcker! haha.. de blev desperate housewives och tee. I like, and we like. sen skulle hon iväg och sen dess har jag knarkat desperate housewives boxar och choklad ! nyss ätit också och ska bege mig in i duschen nu innan Wallander. ja jag vet den börjar 21.OO, alltså helt perfekt att duscha nu så jag hinner ;) haha. wllander - mörkret idag, den är jättebra ! så se den för de ska jag, besobesobeso..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: