we are in the ring

Kategori: Allmänt

image295

hahahha måste börja att berätta en sjukt ful grej. jo att igårkväll så skickade jag ett sms till gabbe, ja så tog de typ 3O min så svarade han inte, asså jag brukar inte tänka: dom måste svara direkt! men jag bara tänkte så, jag bara ja han kanske inte hittar sin mobil.. juste, den är ju borta! smart som jag är ibland så tar jag upp mobilen och skriver något i denna stilen: oj, jag glömde haha att du är av med din mobil, så jag fattar att du inte kan svara på smset hahah"  osv :P och skickar det. hahaa sen när jag skickat kommer jag ju på att han inte kan läsa de smset heller ju? HAHAHAHAHAHAH. oh gud :P iq-nivån är hög.

skoldagen har varit fett bra, dagen överhuvudtaget har varit fett bra :) sjukt roligt i skoolan, you do it emma ♥ är nu mera kallad scarface och de tackar vi ju jp, wigström och erik för. tack så hjärtligt typ! haha, dock handsken som borde be om förlåtelse :( haha nej, den gjorde min lunchrast väldigt rolig :) haha! jag och emma fick nya vänner i sexan, love you typ. haha naaah :D

efter skolan stackjag först till stan och provade en klänning som jag sedan köpte med älskade mamma och pappa och sen o träna, de gick finfint. martin min sjukgymnast blev icke besviken eller så för knäet, tur inget gick av alltså :P haha hade blviit sjukt sur på mig själv! kanske får springa nästa gång jag kommer iallafall :D:D haha ruta ett igen..

sen efter det träffade jag jeppe i stan, gick först till ett konditori för bullar, haha sen över till andra sidan stan HAHA och fikade där :) mumsi. tack för fikan jättemycket  :D:D snackade om typ allt för vi är så coola :D wiho

nu är jag home och det är skönt :) väntar på supergod mat, sen blir det nog ut i laröd på någon fest får se :P ska ha sån skoldag imorgon, typ öppethus för föäldrar och sånt, ska bli kul kul kul :D:D haha neeeeeeeeeeeeeeeeej!! haha döda oss :) 8.3O - 12.OO .. hehhee. så blir inte sent ikväll! haha min pappa bara: du får ju inte sitta där som ett lik imorgon" mamma fylelr i: som du gör efter lussevaka" hahah :D

nu blev de långt inlägg som du ville anna! :D ihihi. coh för er andra också såklart :D:D haha.
pratade om prao och sånt med en tjej idag förresten, kanske ska proa i göteborg istället för på mezo :) vill hellre de.. :D:D

jaaa, aaaaaallt för mig ;) XoXoXoXo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: