all for one, all for loooove

Kategori: Allmänt

tack för träningsvärk!! oh fyfan mina lår.. fick liksom 2 nya köttiga övningar som dödar mig :D
idag har jag inte gjort någonting alls. rätt skönt med tanke på att skolan börjar imorgon :p utvilad iaf. och har gjort fruktsallad på fruktsallad också, precis som igårkväll. apelsin ananas äpple vindruver vaniljglass. yammy typ.
nu har jag precis gjort massa grejer med mitt hår, rätt häftikt men får nog platta till de nu haha, ska göra fruktsallad och kolla på tv :D

vill ha desperate housewives, greys anatomy, prison break nu nu nu :p

Kommentarer

  • annna säger:

    jag har one tree hill säsong
    1,2,3&4 nu :D
    mhah

    2008-01-08 | 15:00:27
  • andiii säger:

    ANNNAA, de är bloggmaster som talar :D haha ,
    jag måste ha säsong 4 !! snälla, ladda ner alla till mig med:)
    cause you like me!
    missat alla avsnitt av nya säsongen :S haha typsikt mig

    2008-01-08 | 17:26:00

Kommentera inlägget här: