all I think about :/

Kategori: Allmänt

image241

haha en sak känns konsigt, jag saknar förra året. saknar sommaren. men ser framimot sommaren som kommer, du fattar nelly ! hahahahah rädda mig. nej de blir väl, en pöksommar? nej skriv inte mer andrea. haha

nu tänkte jag göra en dagens, inte för att jag har gjort, sagt,  något eller ja något speciellt så gör jag de för att fira att jag fortfarande är vaken!

dagens låt: so fine
dagens frisyr: uppsatt med diadem
dagens smink: inget
dagens klädsel: leopardtrikåer, vitt linne och grå kort kofta
dagens roliga händelse: måna roliga konversitioner på msn för tillfället
dagens planer: jag har inte gjort något som sagt haha 
dagens vill ha: värme
dagens saknad: matilda, emma, felle
dagens drog: datan och teven, godis
dagens tråkigaste: allt har endå varit soft
dagens finaste: jag
dagens måste: sova
dagens dricka: LOKA haha
dagens köp: inget
dagens mat: toffefe & pizza
dagens kärlek: my beautiful friends
dagens mående: JÄTTEBRA :d wie, <b>dööd</b> 
dagens kommentar: "asså du är för jävla snygg, sjukt het också"
dagens ord: ohmygädd
dagens telefonsamtal: mormor & emma
dagens ljud: hahha den va bäst,  jag som kommit på dom 3 sista alltså :$ duktig som jag är. haha dagens ljud jag skrattar åt mig själv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: