andre ää

Kategori: Allmänt


image258jodå säger jag, joodå!
igåren va det måndag, som va likamed pluggning hela kvällen lång efter en svettig timme hos sjukgymnasten :p! haha. gick och la mig halv ett mmhh.. haha (y) not so good. ja och på svenskan igår så hade jag då varit på mi ndagliga tur runt i klassrummet för en snackestund, haha och återvänder till min stol där jag satt för tillfället, då drar niclas bak stolen vilket resulterade till astt jag låg på golvet och skrattade och tyckte de va hur pinsamt som helst! och alla kollade såklart.. stackars mig jättemkt. erik försökte göra de idag på mig också, men tack ännu en gång emma hahaha :)
idag va vi på PS på vår långa lucnhrast, hälsade på felicia <3 jag saknar dig. sen gick jag och emma till mcdonkan och tog med oss mat ;) haha, tog nån jättegod oc hstark hamburgare som bara finns nu? haha yommuuy iaf! sen satt vi där på bussen och krängde hahahaha :D sen NO och sen TH hahaha :D med emma såklart. vi vill ha 22/7 nunununu. snackar bara om de i skolan just nu assåå.. 
men nu ska jag glassa framför teven med glass, kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: