closed of from love

Kategori: Allmänt

image254igåren startade med sovmorgon till klockan 2 efter att min pappa väckt mig. själv tycker jag ärlikt att han kunde väckt mig tidigare :p orkar inte sova så länge. men pratade i telefon med lucas i 3 tim på natten om allt och alla så ja :p! de blev middag direkt för mig , haha gotti.. sen degade jag fram till ungefär 5, då stack jag till kusin, jennyaldgard.blogg.se , nej jag har inte lärt mig hur man gör länkar till andra, någon som vet?! tacksam för svar :D de blev filmkväll med först surfs up en liten stund och sen vänner säsong 10! bääst. handlade givetvis godis och sen åt jag middag där ;D mysieet. sen vid åtta åkte jag hem igen med nelly, sedan kom anna tess my. kröka lite o så, sedan kom lovisa maria också. de va ingen partymusic på mtv eller radio, så vi fick sätta på vad jag hade; destinys child, beyonce, britney, christia aguliera! haha, dansdansdans. hade mycket trevlikt :p!
drömt riktikt konstiga drömmar inatt och vaknat vid olika timslag haha, men ändå sovit väldikt gott :D haha, så imorse när jag vaknade, ganska tidikkt - 1O.45 - glad för de, så trodde jag allt jag hade drömt va sant? så jag kollad eupp alla grejer men allt hade jag drömt. tur va väl de också :p nog om de, ska göra ve mig lite nu och sen väla :) kanske ska kolla på ett hus på januarigatan, se om de va fint osv. så får väl se ;D
kisskisskisskisskisskiss!


supercoola andi muise på bilden ;*

Kommentarer

  • evelina säger:

    skitsnygg bild

    2008-01-14 | 17:34:38
    Bloggadress: http://evelinafredbergs.blogg.se
  • matilda säger:

    du ska väl inte flytta ifrån mig? :(

    2008-01-16 | 12:38:16

Kommentera inlägget här: