god morgon! eller nått

Kategori: Allmänt

image242jag kan säga att de gick iallafall lyckat med mina nattamat. och de blev inga pannkakor, de blev 4 rostasmackor med 3 glas oboy och jag satt där och läste skvallerblaska! hahaha tycker synd om mig själv ibland asså.. och ingen blev väckt! hahah :D

bad om att bli väckt klockan elva idag för annars hade jag sovit bort dan. ska träffa emma idag också och jag ringde precis och hennes pappa hördes nyvaken när jag ringde, förlåt ekenberg! haha hon sovde iallafall ;p call me typ. jag har ingen aning om vad vi ska göra men de snöar ute..

annars blir det väl IH nu dom sista dagarna av lovet, iaf tor & sön, finns väl inte så mycket annat och göra så blir väl ih och träffa trevlikt folk.

asså nu snöar de riktikt mycket i mysiga ramlösa, så jag tänkte gå ut och softa!  så puss på det och ha de fint.
( lindsay är snyygg!)

Kommentarer

  • mingla säger:

    Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall för jag fattar noll :).
    Bra blogg du har förresten.

    2008-01-02 | 13:26:05
    Bloggadress: http://fuckmingla.blogg.se
  • Julia säger:

    Lyxigt att det snöar hos er! Här smälter allt bort -.-
    Förresten, bor du i Ramlösa? Ballt namn ^^
    God fortsättning!

    2008-01-02 | 13:33:30
    Bloggadress: http://juwlig.blogg.se
  • Anonym säger:

    (du är snygg!)

    2008-01-02 | 14:57:08
  • Julia säger:

    Svar: Som sagt, ballt namn! ;) Nej det visste jag inte :) Kanske därför det finns snö hos er och inte här i Stockholm. Hm.

    2008-01-02 | 15:03:11
    Bloggadress: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här: