i know what you think

Kategori: Allmänt

helloo my friend! I hope you feel good today..
dagen idag har flytit på redigt bra och snabbt. kanske med tanke på morgonens start? :) aa på ett bra sätt
min klass är för underbar! måste bara nämna de igen igen och igen :p. haha. hihi
fick vårt arbete i SO idag och jag tycker de ska blir riktigt roligt att jobba med de, har lätt för att komma in i sånt och sen aldrig kunna sluta skriva! men de klagar jag inte på under skolåren :) hahah
efter skolan träffade jag min kära vän elinoren. myste på mezo några timmar.
typ bredvid oss satt där 3 typer, och fyfan som vi skratta åt dom! eller speciellt en tjej, asså hennes komentarer till allting..
äeh pallar inte sånna :P "asså jag är 19, men du ser äldre ut än mig, för du har bröst och de har liksom inte jag"
"kärlek är en kemisk reaktion" och m fl fula komentarer. jadå, vi fick oss några skratt åt de.
tack för idag eli. du e gulli. du vet vad
vi ska göra nu va? hahahahah xp XoXo / me

Kommentarer

  • Maja säger:

    haha det är bra, man ska gilla sin klass! :P

    2008-01-31 | 20:24:58
    Bloggadress: http://freeshy.blogg.se

Kommentera inlägget här: