i'm trying but i'm crying

Kategori: Allmänt

hej kära bloggläsare! först och främst vill jag hälsa cirkus 40 st till min blogg.. 40 nya som läser,under denna veckan. mycket trevligt :)
inte orkat datan sen torsdes så nu blir det ett långt inlägg ;) så ta en tupplur innan om ni behöver.. hahaha så kul jag är?
min torsdagskväll fortsatte med film. kollade på she's the man. haha tyckte den va bra, de tycker inte emma de vet jag, men vilken film tycker hon om? absolut inte ett öga rött, ciao bella, säg att du älskar mig m.m. haha looove you!
fredag innebär heeeelg! men dock först skola. kort dag för mig och dom som skubbar fotbollen.. jag och vix va kvar på skolan till typ 12, folk hållde oss kvar :p haha. sen åkte vi ner i stan, åt på mcdonals åt jättemycket glass och bombade magen med godis i stora lass! nej skämt åt sidorna ("cesc fabregas") hahah! vi blåste omrking på stan haha, och jag va inne och visade min piercing för han snygga snygga snyyyygga.. ååh :) haha. han tyckte den såg skitbra ut! och att jag inte behövde tvätta den så mycket, efter 2 veckor? gud vad duktig jag varit :D(A)
va dödstrött när jag kom hem och matilda kom och gjorde mig sällskap. vi kollade på filmer som madagaskar och säg att du älskar mig. sen somnade vi nästan i min säng. mys ;D sen åt jag ljuvligt och sen gick min familj spontant till cervins (matildas familj) haha. ja 400meter skiljer ju ;) jag anna och matilda klädde ut oss till.. HAHAH ogud. fyfan vad jag skratta. sen skulle vi träffa wigström gabbe casper och jp. så skulle vi då gå ut och lura dom. vi lyckades inte. men de är en annan femma. haha. gud vad vi yrade. förföljdes av moppe osv. haha, sprang runt i en skitstor trägård för att gömma oss, men de va de sämsta gömstället :p nä gud vad ja gskratta, vad vi skratta!! sen mobbbades jp gabbe och casper oss, tack för den liksom? hahah, jag gick runt i peruk och massa annat. hahaha som vi borde sett ut? äe jag glömmmer sent :) haha.
idag är det lördag och mina föräldrar har varit och kollat på kök och annat, och sicken förändring det kommer bli! härligt, och mitt rum, hall, okej vi ska göra om typ hela huset förutom vardagsrummet, men alla rum och annat ska vi :) har jättemånga ideer på mitt rum, får se hur de blir.. kommer aldrig kunna bestämma mig? :P hahah.
sen va jag ute och spelade fotboll med min brossa (som jag var igår också). fyför på mig faktiskt. skadade mig och jag orkar inte skriva mer om de. men iallafall, tårar har kommit idag och jag vet inte hur de blir nu? ååååh. fan va onödigt andrea.... ska ju till doktorn och se om operation på tisdag och de ser ju fan heller ljust ut iochmed detta!! oh så ondöigt.. aja. innan idag träffade jag också anna och matilda, och sen va vi på brunnen med min tofflor haha och träffade nelly. och hämtade paket med kläder skor och annat :) har fått de jag beställt nu :D:D bilder kommer i annat inlägg! :)
ikvällat skulle vi igentligen ut på nån fest men de orkade inte jag pga av knäet så istället ligger jag i soffan och äter lindt lindor 60% och dricker mjölk och kollar på tv och datan i knäet ;) klagar inte på de heller men knäet kan ju dränka sig och sen skjuta sig och ta sig i röven och jaa! tack för alla som ringt <3 means a lot. vill bara spela fotboll..

precis pratat i telfon med emma i 2 timmar om allt intressant :) och de finns mycket sådant ;D haha, malta står ju överst på den listan! nu kommer lite bilder på st julians , dit vi ska i 3 veckor efter gothia i sommar :D:D:D:D sicken kryddigt inlägg, hahaha :D


       

Kommentarer

  • Nihad säger:

    Du behövede nt skriva så lite?

    2008-01-27 | 00:29:38
  • jag säger:

    jag sa ju att du skulle sova lite iinnan du läste? haha

    2008-01-27 | 00:46:21
  • Helena säger:

    härliga bilder :)

    2008-01-27 | 15:07:02
    Bloggadress: http://apriilhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här: