jag sörjer

Kategori: Allmänt

okej mina vänner, jag ska berätta mitt dilema.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1613016.ab
dom flesta vet ju vad som hänt med bdb :p om inte kan ni ju checka länken :p haha
de är alltså så att typ där jag blir medlem så skriver jag in min gamla hotmail, som jag hade för 112345 år sen. iaf, så alla har typ fått mail med nytt lösen osv förutom jag (och min knorrjenny) och vi är väldikt vädlikt lessna. men såhär tror jag då alltså haha ::  att när man ska ha skrivet in sin hotmail så har jag skrivit min gamla, och nu när de väl gäller haha, så har jag glömt lösenordet? eller så har min hotmail försvunnit :( för jag har skrivit in rätt hotmail och är stensäker på lösenordet men endå? :| helt förkorssad haha. och jag har gjort allt jag kan tycker jag.. för jag tänker verkligen inte göra ny bdb!! (okej de slutar säkert med att ja ggör ny men iallafall..) höhö, rätt skönt att få bort alla gamla och skämmiga bilder ;d hehe.. men vad ska jag då heta? :P andreaclausen är upptaget ju. haha men ja, de är väl inte de största problemet i detta dilemat! haha GUUUUUUUUUD, någon mer som inte fått mejl med lösen möjliktvis?  ok tar de som ett nej

Kommentarer

  • matilda säger:

    snuffe, /; haha.. du kan heta, matildaebest
    hahah. :DD:

    2008-01-13 | 11:17:21

Kommentera inlägget här: