keep it going

Kategori: Allmänt

dagen har varit jättebra trötts mina utbrott. hahah. tillbringat skoldagen med killarna och dom är inte nådiga, men de visste jag sen innan.
får dock en på bra humör, när som helst. de gillar jag såklart.
va på besök hos skolsköterskan, där va jag markus gabbe och dino alldeles för länge
och blev kallade skolkisar eller något? fattar iallafall inte :p en sak, palla att du är sjuk emma.. haha förresten så skulle man då ta av sig tröjan o sånt där inne så skolsköterskan bara: oh va fin mage du har :)! jag bara: ehm.. tack heö. haha soft att hon tycker de ellr vaaaa?..
på bussen ner till staden skrammlade jag ihop 12kronor av massa olika människor, yes ett jaap! mucho mums. tack för de everybody hihi.
sen va jag hos sjukgymnasten like always. tränade och cyklade som vanligt, sen fick jag hoppa på några konstiga filurtrick, SEN SPRANG JAG! helt overkligt nästan, 5 min.. fem minuter!! de kan jag sova gott på nu, för jag ska nämligen bara tvätta min söta piercing och sen sova. ha de bäst :) kissäääss

och i love this one!
who doesn't look for someone to hold
who knows how to love you, without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone

here we are again, circles never end
how do I find the perfect fit
there's enough for everyone
but I'm still waiting in line..

Kommentarer

  • malin och elida säger:

    godmorgon! hoppas att du får en bra dag idag =)

    2008-01-24 | 10:32:16
    Bloggadress: http://vanilliasky.blogg.se
  • Linnea säger:

    du skrapa ihop pengarna av mig gumman ;)

    2008-01-24 | 21:12:57
    Bloggadress: http://linnealjung

Kommentera inlägget här: