kiss me today

Kategori: Allmänt

image249hello sugas! 8 januari som betyder back in school. rent ut sakt de suger! pallar verkligen inte och har ett jobbikt år framför mig :p
i morse började de med ett massa smsande på väg till bussen så jag hade mina älskade dyra vantar i joggingfickorna. sen när jag sitter på bussen vid typ GA så märker jag att dom inte är där. helt lessen i ögat faktiskt. ringde min pappa som har cykelavstånd från jobbet och ber han cykla min "bussväg" hahaha :D sen träffade jag emma och vi fetade oss på mc donkan. haha :) sen ringde pappa och ja han hade hittat dom :D:D:D happy i was. haha.
sen skola, innehållande tasty house med bara emma idag ;d
saknar dig felle! stay with us säger jag bara! :( helt fucking tomt without you. svengelska!
efter skolan va jag och emma på mezo. mycket jag och emma idag :D:D sedan har jag softat till max om man säger så, nu ska jag plugga för de är kul :) jojo puss på er.

emma ward at the picture, i like it . .

och kolla vad jag kan göra? byta färg när jag villll ;d känner mig duktig

Kommentarer

  • Mig säger:

    Lättare att läsa med den här färgen iallafall :)

    2008-01-08 | 20:17:28
  • andrea säger:

    Haha okej, bra och veta :)
    bytar nog runt med färgen :p
    är de så svårt att läsa med vitt?

    2008-01-08 | 21:21:23
    Bloggadress: http://andreaclausen.blogg.se
  • matilda fettosson säger:

    hej hjärtat. vi får snart ses, miss you

    2008-01-09 | 15:51:42
  • Mig igen säger:

    Nä det går bra att läsa med vitt. Men testa lite olika färger så ska se vilken som e bäst ;)

    2008-01-09 | 18:44:50

Kommentera inlägget här: