kiss me

Kategori: Allmänt

image252I put you right there were I like it..
yees I do. hur e läget idag? hoppas de är bra meed er då :D stack hem från skolan vid tolv för jag pallade varken upp till plympia eller vara kvar  och ha fysik med killarna så åkte hem :p hehehe. alltid skönt. de dom skulle ha på fysiken gissar jag, gjorde vi i tisdes so whatever haha fuuult.
typ innan så dansade jag lite så haha, och nu kan jag inte gå med knäet. muy bien! nä , men de har inte korsbandet som jag har ont i typ, innesidan av knäskålen handlar de om här va :p kan inte belasta mig själv om man säger så på de, så hoppar på ett ben. för jag kan inte ens halta med de :p men de är nice, nej men endå.
eftermiddagen har jag tillbringat i vår sköna soffa med 2 liter glass, min mage e kaaall. och jag är såsåsåsså nöjd med navelpiercingen :D orkar att bdb kommer tbk sen.  

oopsi på bilden ?

Kommentarer

  • (= säger:

    kan du inte visa din piercing :?(=

    2008-01-12 | 16:54:20
  • aannddrreeeaa säger:

    Jo, de kan jag väl fixa för din skull

    2008-01-13 | 12:23:59

Kommentera inlägget här: