love everybody today!

Kategori: Allmänt

image246hej alla glada :D va på ih idag typ halv tie, min brossa skulle spela nyårssaluten igen, vann med typ 9-1 över eskil :p bra jobbat! hade en glad lillebror efteråt som blevde matchens lirare. hahaha! aja, va med familjen ett tag, till typ tolv. sen träffade jag olivia anna och nelly ett tag, snackade om mycket snabbt,  sen kom eli efter sin vinst i hm :D också bra jobbelijobbat :p ja, och min bestis jeppe och hans tjocka lag vann över hbk också, de va fett. visste ni skulle vinna :d sen gick jag, eli, robin, jeppe och några till till mc donkan och fetade oss. sen åkte vi skridskor tillbaka! hahaha nog halt de är ute nu :s. sen va de massa massa folk, hahah sen hände dagens apsolut roligaste händelse! hahahahahahahaahahhaahhaahahahahahahahahah you know.. haha nu tappa jag lusten att skriva och jag orkar inte, men jag försöker avsluta :D.. sen va de slut efter många skratt och annat så stekte man lite sen åkte jag hem med eli :D och har precis käkat supergott med våra typ gäster, och jag är social och sitter här för stunden :p ska tillbringa min söndag på ih imorgon och på kvällen vill jag göra något riktikt kul? ja. men vi ses på ih imorgon, halv nie! oherrewgyyydddd. kisskisskisskissskisskissskisskisskisskiiisskisskiiss

matilda är hemma <3 6 snabba veckor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: