lululu

Kategori: Allmänt

okej, om nån timme har min data och tv vatt på i 12 tim. kanske varit "aktiv" hälften av timmarna. inte så mycket endå? haha
nu ska jag bara ta något o äta sen sova. längtar. haha okej ligger här redan men endå. sällan jag skriver endå. men endå, hahaha åh. jaja.
tycker synd om min familj nu för dom kommer vakna nu. brukar bli så. haha, inte för jag ska göra pnnakakor eller.. åh jag kan göra pannkakor? :D sååå sugen jag blevde nu.
haha noo. jag gör några mackor med nutella och oboy,  sen slutar de väl med pannkakor :D hahaha.
för nån dag sen gick jag och linnea upp och poppade popcorn klockan 2 på natten och väckte min familj också. haha förlåt :( hahaha. smidig.
eller så somnar jag nu, men då vaknar jag sen för jag är hungrig kanske.
jag går ner och tar mat! de blir nattmat. ja vi gjorde ju pyttipanna när vi kom hem klockan halv sju idag typ. hahha störda!
hahaha godnatt babes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: