n a m a, you are the best ever

Kategori: Allmänt

image251iidagens hade vi sovmorgon som alla vanliga torsdagar typ haha. vilket vanligtvis innebär mc donkan med min älskade ekenfis. men jag sov när hon skickade sms igårkväll haha så läste de imorse vid halv nie, too late ;) haha :(  lugn och skön dag i skolan idag, kanske är för att cabbe och gabbe va sjuka? ye think so :p
mamma ringde i skolan och sa att jag hade fått tid till navelpiercing redan idag, glade jag :D så halv sex va de dags, jaa, jag har varit nervös i skolan :p hahaha. poor me! jenny hängde med, för jag va ju med när du gjorde de för 4 år sen :D haha. gjorde iaf inte alls ont, men jag kollade när nålen gick igenom och låg där och skrattade haha de gjorde ont och se :p haha, nöjd iaf :):):) får se mer imorgon, har plåster på nu, vill ta av de!! haha.
åt sen god mat och sen pluggade jag religion skrevskrevskrev och nu myser jag i min säng med apelsin, dissmissed på  tv och datan bredvid. likeey. haha, ska  plugga lite till snart, sen sova.
 och grattis på min bästa vän anna idag ♥
och jag bytta blogg till den jag hade innan,  bytar nog tillbaka till den becha snart igen :) puuuuussseee fett naaak! som dom säger på grammis .  .


på bilden; julia stegner, snyygggg..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: