old pic

Kategori: Allmänt

tänkte berätta om gårkvällen för jag  vet att ni är intresserade ;d haha. kom hem från IH runt fem och ville lägga mig i ide :) haha såå trött! sen kom familjen larsson och käkade och sådant mysikt. sen vid halv åtta ser jag att vissa heter: åhh snöö!" de snöar" fan inte snö" och sånt. så bara kollar jag ut och de är typ decimeter snö ute :D love it. haha, så vi stack ut. får faktiskt passa på medans man kan ;p  muling stog ju överst på listan. sen kom david och oskar till mig :D mucho trevllikto. min ppappa bjöd in dom på efterrätt och såklart tackade dom inte nej till de. senare blev de film som jag inte såg mycket av men endå nice :D
<font color="#eb4554"image247>tillbringat 8 eller 9 timmar på IH idag. </font>vet inte om jag räknade rätt, halv nie - halv fem. va där så tidikt för min lilla lillebror skulle spea kvartsfinal i nyårssaluten mot hif, vann där med 2-1 :) haha så nervös jag varit varje match dom spelat, skrikit och sånt :S hahaha! sen va de nån rolig seniormatch och annat. sen spelade min bror igen mot hittarp, semi, höll på och ja .. vet inte hahaha :D dom vann den också med 2-1 och skulle leka coola och lite senare få springa in med musik o sånt på planen :) haha naw. sedan kom nelly anna och matilda till mig :D ni är bäst! sen tess också! satt där och fetade oss. sen va de en knäpp match med sån danskskalle o allt, som de laget skämde ut sig :p sen  spelade min lillebror då final mot påarp och förlorade. sen visste ju alla vem min bror va hahaha yrt. tråkikt att nyårssaluten är slut nu, alltid kul och träffa allt folket :D skola på tisdag, döda mig långsamt. tack för idag bitches <3, ikväll blir de kul, puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: