om du lämnade mig nu

Kategori: Allmänt

image250hej folket. hoppas ni mår bra idag, men de gör inte jag så värst. trött hängig degig, lessen arg rädd. om vi börjar med måendebiten så ligger jag iaf här i min säng och kollar på grammisgalan med datan i knäet, är så sjukt sjukt trött, vet inte vad :p haha.. och hackat upp 3 apelsiner :S haha. asså jag har ätit typ tie apelsiner på 3/4 dagar? inte bra, kommer säkert få massa röda utslag som man får om man äter för mycket apelsiner :| hahaha nice! till känslorbiten så är felicia anledningen :( jag vet att de inte är ditt fel alls, men jag är ledsen för de.. arg för  att du liksom inte ska gå kvar, och rädd för att jag kommer tappa kontakten helt med dig. i don't like that feelin.
imorgon ´slapp vi matteprov sa vår mattelärare idagens!! vaddå glad man blev? tänkte att jag endå skulle göra provet imorgon men jag orkar inte plugga.. så de blir på tisdag :p har spanska läxaa till imorgon, orkar inte plugga till de heller.. hon gick iaf igenom de på lektionen och de va inget svårt :) haha, nu håller min pappa och lillebror på och poppa popcorn, ja de är ju arsenal idag ;D;D haha alltid fett.. så ja, kommer feta mig ikväll med popcorn och cola :D de gillar vii! så pussss på det och orange tekst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: