who dosen't look for

Kategori: Allmänt

someone to hold? someone to love?

haha nu har jag fått en komentar om min stavning :D haha väntade bara på de nästan.
jag har förklarat typ 3 gånger varför jag ibland stavar och pratar som jag gör, för jag gör även de ute typ ;P
rätt jobbigt med tanke på att jag skriver så i skolan ibland också.. haha not fun :D någon mer som stör sig på de?
i detta inlägg har jag ju stavat helt bra, så ja klart jag kan stava, men kan även stava fel allt för ofta också, för de går snabbt?
skitsamma :D haha jag ska anstränga mig när jag skriver, och se hur långt de håller

skoldagen min idag har varit jättebra :D yrade runt med emma på IA haha rätt kul.. sen va jag emma & linnea nere på th. my best clasmates <3<3 handlade godis till SV/ENG, varav där vi skulle se film, haha bröderna lejonhjärta :) myys faktiskt. förutom att jag inte fick ligga på emma.. låg bra på bordet endå :D men jajaja. sen träslöjd, där jag fick mycket gjort, både på min grej och på andras grejer :) haha så good work andrea, keep up the good work! :D
så tycker jag, hahaha. på bussen sen kom där in en jääte, jag menare jäääääääätteäcklig tant. fyyfan! hon satt och glodde på mig hela tiden.. jag va asså riktigt rädd :p hon satt bakom mig och emma, så satt casper bakom oss typ, så snackade vi ju med han, och hon glodde o glodde och öööh. helt snorig och ja gud vet vad.. casper blev rädd sen också :D haha, ja direkt efter skolan tränade jag :D:D såå skönt och jobbigt ;) aja, nu ska jag leta bra film på tv, så puss på det okej

Kommentarer

  • Lia Florenz säger:

    haha alltså jag bor i ramlösa xD :P durå? pussu

    2008-01-22 | 05:37:12
    Bloggadress: http://FLORENNZ.blogg.se
  • Malin och Elida säger:

    svar: we love to dance!
    haha, det är så himla roligt, jag älskar att dansa alla sorters danser :) haha, har du någon favorit dans?
    mhm, men vi får klara av även denna skoldag :)

    2008-01-22 | 06:53:08
    Bloggadress: http://vanilliasky.blogg.se
  • Maria säger:

    Tack så mycket ;)

    2008-01-22 | 08:03:22
    Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se
  • Lia Florenz säger:

    hahah ja.. det gäller att vara aktiv.. annars tappar man typ massa läsare :P

    Jaha, coolt :D

    2008-01-22 | 14:35:05
    Bloggadress: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här: