you think you got me?

Kategori: Allmänt

hello people! under veckans lopp har jag skrapat på mig cirkus 10 nya läsare, mucho trevlikt :) haha :D ni är för tradiga med att komentera bara :p ni suger på de iaf, haha bäst att höra sanningen. och en fråga till er, stör ni er på hur jag stavar? haha ursäktar för de iallafall! men de är svårt :p
idagens va jag först ett besök på väla, fick ett par jeans av mom und dad. inhandlade av nellys söta syster ;) så jag avslutade såklart meningen med: vi ses snarligen! haha ;d fast hon bor iförsig i köpenhamn, men endå. haha. sen kom min vän matilda hit, vi pluggade, jag matte och hon spanska. duktiga jävlar :) sen käk, sen åkte jag ner på träningen. fan va jag saknar er alla :( och fotbollen o allt. fett sugit..
senare ikväll kommer mattematilda hit, vi ska kolla på film och mysa  :) hihi.
v 

Kommentarer

  • Mig säger:

    Haha nä man lär sig nya ord varje gång man läser så fortsätt stava som du gör:)

    2008-01-13 | 19:49:12
  • Sandra säger:

    håller med "Mig", känner inte dig, men du är så söt när du skriver här i din blogg!

    2008-01-14 | 20:55:50
  • Lia Florenz säger:

    måste fråga vad du använder för kamera? :D

    2008-01-14 | 21:20:51
    Bloggadress: http://FLORENNZ.blogg.se
  • Jela säger:

    Ja precis det är båden en låt och det arabiska alfabetet :)

    2008-01-14 | 21:50:35
    Bloggadress: http://jela.blogg.se

Kommentera inlägget här: