enough is enough

Kategori: Allmänt

image338
.. but you don't know where the line goes
hej ni som läser och ana beatriz posar. asså döda mig, det är skola om mindre än 2 dagar och jag orkar verkligen inte. men jag orkar att jag ska softa som fan ikväll :) haha igår var trevligt. först duschade jag väl i 2 timmar och jag vet inte varför, sen gick jag 4OO m till matilda och vi gjorde ve oss lite snabbt och tog sen busset till stan. sen kom olle och det var lokalfest som erbjödes, hos jana som fyllde 16 år grattis. kom dit, samlade ihop oss och sen gick  vi några stycken en runda. vänta ska bara skrika på polisen. hahahahaha varför är jag så jävla trög. och hur många gånger sa jag vänta på den kvällen? haha. nu har jag iallafall vatt på skolan på lovet haha give me mc donals då kör vi lollo! haha förlåt ni fattar endå inte :p jaja sen tillbaka till festen och shakade med trevligt folk!
nu ska jag nog plugga lite tro den som vill, har nog aldrig pluggat en lördagkväll. nej det har jag inte. aaaah, uppsatts. och imorgon börjar 3Orock season 2 och prison break på måndag season 4 ? eller.. xoxoxo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: