fever

Kategori: Allmänt

okej, ge mig vänner boxen med alla säsonger nununu. can't wait  
hej guapísimos! skolat börjar 9.5O och för min del slutade den cirkelius  1O.5O.  skönt, fick med mig emma hem och vi spelade tv spel i timmar :D haha! bilrace, tennis och fifa street 3! jag vann på allt vill jag påpeka, kan inte hjälpa jag har talangerna för sånt :p ne, men jag har nördat PS denna veckan. och pluggat asset av mig för den delen också! prov på prov och inlämning osv :p så typiskt, 2 veckor med inget, allt soft o så, sen kommer en/två vecka där dom ska lyckas klämma in allt! spanska prov, matteprov, no, eng och nu SOinlämnings på ingång :p nog om de todos.
efter tv-spelsnördandet från vår sida, begav vi oss till city för att sedan gå på olika håll direkt haha. så blidde de inte. fastnade på waynesi typ 1,5 tim. kladdkaka och givetvis chai latte :) mmh mhhhhmmmhh! hehehe.. sen kom mmami igen och vi gick runt lite och hon köpte en skit snygg kappa :) hoppas den passar mig också , inte testat än. because vissa kläder som är hennes använder jag ofta :D haha! sedan inhandlades mat, god god mat. thai mat again.. :D alltdi gott också. ikväll har jag och mamma typ av tjejkväll :D haha , min lillebrossa och pappa är på fotbollsläger, skönt ;) så myser i soffan till lets dance just nu !

imorn spelar mitt lovely lag mot mitt gamla lak eskilsminne, hah dom kommer få spö precis som förra gåpngen :p synd jag inte kan va med och göra hattrick igen :) hahehehe va tvungen :D:D påtal om de, joggade för första gången på 5/6 månader igår!! joggade till nelly och sen tillbaka och gick in till matilda en liten stund :) ungefär 15 sprang jag, fyfan så skönt :D mina ben är dock fortfarande helt svaga :p hehe ska jogga imorn och imorn och imorn och alltid haha :D ne, bara 3 dagar i veckan, 1O min  8) ofta jag kommer kunna hålla mig till de.
xoxoxo / me  marc nelson & charlie wilson <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: