i start again..

Kategori: Allmänt

image319varföör varför har ashley färgat sitt hår svart? por que por que? why? haha. ser ju ut som en häxa :p, ja ni vet hur m-k såg ut i svart hår, den tiden hon hade de :p. sen går de rykte om att dom ska vika ut sig, eller kanske i alla fall. gör inte det, dont do it, no harcelo! sve-eng-spa. yee.

vaknade för sisådär 3,5 timmar sedan. druckit oboy, ätit coco-pops och kollat på vännerbox sedan dess :, jevlar vilken nörd jag blivit. okejdå, har jag alltid varit :( nej inget jag är lessen över, vänner är bäääääst :D
 
jag och vix (hmm länk <-)har bestämt oss, we're going to the church tonight! haha ska ju ha gått på 1O st till juni, eller till och med april eller maj om vi har otur, jag har varit på 2, diplomet går till mooii! jajaj assåå jaja.. så klockat 18.OO ska jag besöka gud, cant wait!


XoXo babes / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: