like you'll never see me agian

Kategori: Allmänt

de va droppen..
härliga härliga måndag! iallafall denna, den kom med våååår :D tex på träslöjden satt jag armin gabbe niclas m.fl och arbetade ute :) hur mysigt och skönt är inte det? solen sken och de va rätt varmt i solen :D hehe niiice!
igår va det slappedag till max, matade in cirkilius 4OO låtar på min lovely ipod och sen pluggade jag matte 3 tim. sen såg jag nån film med familjen, sen gudstjänst med viktoria som faktiskt va rolig den kvällen :) 18.OO - 17.OO. sen film med familjen igen, eight below :D åååh jag älskar den, typ trdje gången jag såg den och får fortfarande tårar i slutet :) hehe .. sen avslutade vi med mastermind, ouh rätt läskig men bra.
nu ska jag hoppa till min soffa och nörda tv , bara lägga in mina nya favvis låtar :) mmhh. xoxo / me

image326

Kommentarer


Kommentera inlägget här: