no words can bring you back

Kategori: Allmänt

hej folket ! snabb resume av dagen kanske ni vill ha?
var föörst hos kuss och fick 2 piercingar :) så har bytt nu. sen en sväng till farmor, fick påskpresent, pengar, lotter, choklad och läsk :) vann 1OOkr på lotten ! :D nice.  viidare till Gun, farmors syster.. ännu mer pengar, choklad och nån fin grej. och en trappa ner till mormor och fick pengar och kanelbullar :D haha så nöjda jag och min brossa var sedan ! hjälpte sen mamsen och storhandlade, jag sprang runt och letade ingridienser till chai latte haha. med oss hem fick jag och min brossa även 2 stora ben & jerrys glassar. mina favoriter. (smakerna som inhandlades, nedan) så dom har vi snuttat på hela eftermiddagen jaja! konstigt nog har vi inte letat efter påskägg denna dag, men fförmodligen kommer det imorgon då kära vänner kommer :p sen begav sig min familj till min lillebrossas bästa kommpis familj för mat och sådant. jag tänklte stanna hemma eller liksom göra något annat men jag hängde med också :) spelat guitar hero, roliga spel och myset :D nu ska jag gggo down stairs and be social. bye babes, xoxo / me

image332image333
kan inte förklara min kärlek <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Det va inte bra att jag tittade förbi din blogg. . Nu är jag tvungen att springa ner och köpa denna underbara glass. .haha så sjukt gott

    2008-03-24 | 16:10:51
    Bloggadress: http://emeliehenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: