only get closer

Kategori: Allmänt

image323hello sunshines, torsdag är dagen och helg imorn, fan va skönt. idag hade vi håla vid lunchtid, så jag och emma stack ner till waynes. åh vad jag älskar chai latte :D hahaha. sen en runda på stan igen, tog dom affärerna vi inte hann igår :p haha. hon e nog den roligaste att gå på stan med. malta, I, we can't wait!!!! sen back to work. much talk today,  när drömde jag? när satte jag inte gräns? the fear I won't fall :p pusspusspuss

"vill du ha en påse?"
"ja tack desamma!"
(de hördes som hon sa glad påsk hahaahahah)
jag vet du skrattar nu emma

it hasn't felt like this before, and I know it's easy to say, but it's harder to feel this way. and I miss you more than i shold, than I thought I could. I just can't get my mind off of you. thats the part of it all. part of the beauty of falling in love with you.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Hej!
    Nu har jag dragit igång min andra bloggtävling, ett supersnyggt halsband står i potten, tävlingen avslutas nästa fredag, 14/3. Länk till tävlings inägget:http://faaanys.blogg.se/1204911186_bloggens_andra_tvling.html#comment
    Lycka till!

    2008-03-07 | 19:02:12
    Bloggadress: http://www.faaanys.blogg.se
  • anna säger:

    haha du vet mikas låt lollipop?
    den komde idag på radion när vi hade
    träslöjd, så komde lena cervin in
    och en som heter karin, så började dom
    dansa ahahahahhahahhahha

    2008-03-07 | 20:23:19
    Bloggadress: http://annafroderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: