say the things you used to say

Kategori: Allmänt

hejhej och välkommen lov haha! åh så skönt så skönt. inte varit så aktiv den senaste veckan men jaja..

igår blev det fikeli on waynes med anna och chanelle <3 väldigt mysigt med massa snack och sånt. det blev, chai latte såklart, kanelbulle och blåbärspaj med mycke vaniljsås :) haha yey, och anna trillade i trappen!! HAHA aw. sen en liten runda på stan, bytade en tröja till mamma och köpte med blommor hem till mami och papps :) så snäll jag är! påskliljor actually. vi begav oss hem till mig där det blev mumsmat med familjen och film. sen gick vi ut i snön lite och dom tog bussen hemååt..
idag. hoppade in i duschen halv ett, och kom ut därifrån för typ 1O menuter sen. hahah långdusch eller va? nu ska jag göra ve mig lite, sen sticker jag till chanelle, med anna och jennie too <3 xoxo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: