sensual seduction

Kategori: Allmänt

hej folket, kära folk. gårdagen var skrikig om jag kan uttrycka mig så lite fint, haha. sjöng singstar med anna , matte och alma (länkar, om ni inte ser dom, för dom är ju helt vita) :D hahah ! alltid lika kul. lät ganska bra asså. jaja asså, de gjorde de jaja.. hahaahahaha. jaja med godis i flabben så går de.  idag vid 18.3O och åt med släkt, farmor fyller år den 3 mars :) trevligt. begav mig sedan till min älskade nelly, sen kom matte och anna också. hadde massa kul med popcorn och så haha, och körade till björn gustavsson <3 our babe! vi är helt kära! hehe :) sen gick vi ut, sjöng till björn gustavsson ytterligare haha :p, träffade maria och emelie och vi anlände till oliver där några andra guys var haha trevligt att träffa dom :D va ett tag sen. sen åkte jag och mattematilda hem med mina föräldrar som kom hem :)  anna nelly matilda, jag älskar er obeskrivligt
nu ligger jag nerbäddat i nytvättat :) mmmhhh! ska gå o bre nutellamackor nu och mjölk! hihi, xoxo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: