things in my head

Kategori: Allmänt

image327

he's never enough and still he's more than I can take ..
tisdag är dagen, soliga tisdag :p! lönt att gå i skolan idag ens? först fotbollsträning, sen hade vi matteprov och sen slutade vi. typ halv studiedag idag. haha så onödigt.  sen blev det ner i stan och jag och emma letade ett ställe att äta på. gick till 3 olika thai resuranger tills vi till slut hitta en vettig :) haha. mmmhh! delicious ;) sen gick linus darcy gabbe och belle förbi, såg oss, och såklart kom dom in :D hehe. sen handlade jag och linus lite godis och kom perfect to the bus ;) nu bor han ju nära mig, så då får jag en till busmate :D nu ska jag ut i det fina vädret lite, sen tänkte jag gå till matilda . som även fyller år idag, grattis älskling :D längesen jag träffa matteee ju :( i lördes eller ngt.. haha xoxo / meeeee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: