turn me on

Kategori: Allmänt

waahahaha, vad gör jag uppe. tidigaste jag gått upp under dethär lovet :p gött! hehe. eller brukar alltid vakna vid 11 och fortfarande trött, så somnar jag om till 12.3O eller något, om inte jag blir väckt haha. men idag hade jag bestämt mig för att gå upp tidigt, och det blev 11.15 :D hahaha, trotts att det blev väldigt sent igår :p,
idag än så länge har jag hunnit äta frukost, 5 små magnum after dinner, haha sånt djur jag är i glass. men nu måste smaka dom, så jäävla goda! har ätit hur många som helst på 2 dagar, ajaj andrea. senare ska vi nog ut och kolla tapeter, färg och annat. dags o sätta igång :p.
nu ska jag spela multiplayer på guitar hero med min brossa, synd att han alltid får spö av mig i det :) och i annat. xoxo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: