underbart väder

Kategori: Allmänt

snabb sammanfattning av tor, fre?
igåren
var de ju skola för fulla muggar :p, sen sjukgymnast och tränade saaate! och snackade skit med karin :D, haha. hon e nog bra, smällt sönder hela vänster knäet. ingen bra förebild! :p nenene. sen blidde de väla, handlade en beige kappa :) mmh likey! sen komde mattilicious till mig (haha åh så längesen jag kallade henne mattilcious) kollade vår nya beck, mannen med ikonerna. matte sa den va bra, men jag fattade ingenting :p, haha förvånande.. sen blev de mat här, fett goda hemmalagade hambörgare, yumm :D:D:D haha sen hade vi så jävla roligt again :p.
idag är det lördag som inte va likamed sova-hur-länge-jag-vill. neeeejnej.. haha skulle ta foto med laget vid elva :p så härligt de va, tog på sig matchkläder, sjukt fint väder och glada miner!, men inget spel endå för mig haha.. sen nu har jag kollat när min lillebrossa spelade match :) så underbart väder det är !! sjuuukt nice :D:D måste berätta att jag satt i uterummet imorse och åt frulle, öppna dörrar ut :) och nu sitter jag på vårt trädäck med bärbara :D hur nice? fett nice :D hahah! kollade en jätterolig film imorse också (ja de hann jaghaha) typ handla om en sån snygg biograf som skulle ha premiär för nån läskig film så förstördes allt men så räddade en snygg kille allting :D hehehehaha.
snabb kort sammanfattning, skriver snart igen om vad som händer idagens :D:D xoxoxoxo / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: