what the hell are you doing here?

Kategori: Allmänt

wie så skönt ! är hemma alldeles själv . älskar att vara det på helg-morgnar . man ligger i soffan och äter frukost vilket innehåller nutellamackor , coco-pops , oboy och marabou digestive :) sounds good right? mycket choklad dock haha . familjen är på lillebrossans matcheli , vilket brukar hända på helgmorgnar , men jag brukar vara social och hänga med . eller inte såå ofta men jaja haha ! åååh ja , en helt wired - retard - rolig grej .. jag går ut i köket blabla hämta lite mer oboyski då ser jag bara snabbt att min granne går ut från in tomt med en tjej . jag hinner bara se skorna och känner igen dom på dirren ! haha , svarta stövlar med vita långa strumpor - always she . det första jag tänker är att det är en lärare på min skola . haha jag springer igenom hela mitt hus sån skitsnabbt och kollar ut från vårt uterum och ser att det är hon . haha jag blev helt paff . står dom vid bilen och pussas och det var väl inte längesen hon hade en annan . haha tyckte det var sååå fult ! speciellt att jag tänkte att det var hon bara jag såg skorna . hahah .. jaja nu ska jag se vännerbox :) skriver kanske sen igen , ska börja mitt blogg maraton (Y) xoxox / me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: