what time is it? ;)

Kategori: Allmänt

halloj och fan vad jag är trötter ! har kommit på att jag jättegärna vill bli duktig med bloggandet , liksom lägga upp 3-4 inlägg om dagen , men ja . I'll give it a try, best I can do :p haha men ja man har ju ett liv utanför datan också . nej gud vad tråkig jag blev nu :D
igår umgickdes jag med härliga tjejer , anna jennie och chanelle. hade myskväll och så , och det slutade något hett .. haha but we like it :D
(detta måste jag nämna.. haha och jag ääälskar konka, sanningen/konka. jajaja så fick jag att jag skulle dansa för nelles föräldrar. vi hade liksom "straff" om man inte gjorde de, typ gå ut och springa runt tre varv elelr något. haha ful som jag är, tar en scarf, går ner för trappelin och ställer mig framför dom i tevesoffan och säger: HEJ jag ska göra en liten show för er!!! HAHA och börjar dansa med scarfsen. hahahah they like me)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: