you already got me

Kategori: Allmänt

image328
hej sötsaker!  inte haft tid till datan sen i lördes, så därför har det inte blivit någon vidare uppdatering sen dess :p
förra veckan åt jag iaf thaimat 3 gånger. tis, fre och lördag :D i lördes begav jag, olle, matte och anna till tågaborg till någon som hade typ födelsedagsfest. men nej, fan va ruttet :p träffade givetvis gött folk, så fastnade där ett tag endå. vimmlade ner till stan igen med (ska försöka få med alla) louise, anna, matte, olle, mimmi, elin, amanda. fick lite i magen på mc donals o vidare, där de va på tal om att tura för de va, väl aktuellt i guess :p haha. nej, jag va mer intresserad av louises tre vänner ;) haha yey! lets gooo. sen somnaade man gott hos anna efter goda skratt åt björn gustavsson på youtube :) hahahaah. söndag bakade jag med mamma inprincip all day och svimmade nästan sedan efter en lång och tuff joggingrunda :S haha
vatt lite rörigt och så i klassen, fett nördigt :p liksom nu kommer allt fram och inget va så stort som de verade från början åh ja :p taa mig nån annanstans
idag fyller älskade mami år, så grattis på henne :D rätt nice o köpa till henne, för man köper sånt man själv vill ha :D haha som tex väskor och tröjor! i'm so smart. så de blir resaurang ikväll såklart:) får se vilken..
och förresten, tandläkaren dödade mig idag, så fick gå hem från skolan sedan för jag va helt sne och har så jääävla ont och hejdå. xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: