you found me

Kategori: Allmänt

when no one else was lookin'.
måndag, nya vecka, nya problem. på slöjden gjorde duktiga andrea klar sin grej, vilket jag inte vet vad den heter vid namn men whatever haha. tänkte ha den rosa men blev mörkmörk röd :) fett ful men cool. sen begav jag jennan och vix till väla! och min mobilix dog! jag satt och tjatade om glass hela långa bussresan till väla, och glass, ja de kan jag ju säga, de fick vi i oss så de räckte :D sedan hemfärd haha. hoppade av vid tågaborg istället och gick in till min farmor och fikade :) hihi. sen kom pappi och hämtade mooii..
tisdageli likamed sovmorron, matte, tasty house, fysik for only girls and religion. för att gå tillbaka till tasty house så blev det inte direkt godis vi gick därifrån med idagens, jag och emma. haha gick därifrån med varsin sån stor chokladkanin som är till nu för påskan! haha. neerds.. men nöjda :D hahaha! ännu inte ätit upp, its a good sign. jaja. sen mot knutpunkten, träffade feliceli, följde hon och emma till buss/tåg vafan de nu är haha, och jag yrade i stan efter min frisyr?! haha.. hon har öppnat nytt och jag har inte varit där så visste inte var de var, visste bara vad de hette. och skylten syndes ju inte så jag fick ringa!! hahaha hur pinsam på en skala? HAHAHAHAH. det blev hårdusch, inpacking, massage mmhh, varmchoklad och page! de vill ni allt se vavava`? haha :p klippte alltså lite kortare. mest kort baktill och typ lika långt framtill som de va innan :) sen ringde jag till kusin , som fick sitt körkort igår och ringde och var överlycklig ! haha och hon ville så gärna hämta mig idag så hon körde mig hem ;) haha förvånande duktig va hon också! sen jag varit hemkommen har jag pluggat spanksa, YEY pero es duro pero i debe hacerlo, tenemos una prueba.
gotta go, gossip girl! xoxo / me

Kommentarer

  • jennan säger:

    vadå förvånande , varför tror du jag fick mitt körkort ;) haha klart jag kan köra bil .. :D Du blev så fin i ditt hår älskling

    2008-03-06 | 18:16:17
    Bloggadress: http://jennyaldgard.blogg.se

Kommentera inlägget här: