halvdag gillar vi!

Kategori: Allmänt


hej läsare! här sitter jag ute i min trädgård med bekini och äter glass och pluggar. låter ganska bra va?har ju som sagt mycket plugg denna veckan efter att varit sjuk en vecka.. men jaja, smällar man får ta.
var på stan efter skolan (slutade 11.20), hittade en urläcker klänning. oh oh så fin! ska ha den på min konfa + skolavslutning, så ska fixa den i veckan :)
nej nu ska jag plugga (haha försöka), äär så skoltrött :p, men jaja, slänger upp en bild på min klänning i nästa inlägg! adios

Kommentarer

  • Fanny säger:

    hehe, jag har redan badat i en sjö :D i slutet av april, typ den 23 eller nåt (:
    Taaaaack :D

    2008-05-12 | 15:37:53
    Bloggadress: http://kallaspinglan.blogg.se
  • Emelie säger:

    Oj va vacker du är !

    2008-05-12 | 22:10:00

Kommentera inlägget här: