i deserve to

Kategori: Allmänt

image345hahaha asså titta? tomas dileva i helsginborg! i ramlösa! på city gross!!!!! haha helt jävla otroligt. på bilden är det då matilda och tomas :P fan va ful han är asså hahah. åååh jag skrattar såå mycket just nu :D (bilden är tagen idag)

jahapp, skönt denna veckan är slut. har varit hemma från skolan hela veckan också.. vaknade upp stekhet i lördes och sen förklarades jag som halsfluss/körtelfeber på sjukhuset haha. låter sånt värsta allvarligt, men nej. så äter pencilin och så, så jag får inte sola! (utomhus) tror jag dör. alla kommer vara sånna solbrända och så nu och jag helt blek?! det har ju varit skitvarmt denna veckan så jag blir förvänad om ni inte fått färg :) haha.

så denna veckan har jag legat, legat och legat. efter roliga veckor med mina bästa vänner innan (men det har jag ju inte skrivit om, men jaja). tur att jag har vännerbooxar! utan dom - ingen andrea. haha. så denna veckan har knarkats vänner box 6 & 9.

ojoj så här mycket har jag inte skrivit sen.. ja längesen :P och nu har matilda anna och nelly åkt and I already miss them, pusspuss haj!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    tänka sig att jag har bott granne med den dära :D

    fin blogg :)

    2008-05-09 | 17:52:49
    Bloggadress: http://jessssiiicaa.blogg.se
  • Jessica säger:

    Jag kommer inte ihåg så mycket, mest hans föräldrar om jag ska
    vara ärlig :p dom var faktiskt inte som honom utan dom var dom vardagliga gammlingarna man ser :)

    Jag tackar :)

    2008-05-09 | 18:41:28
    Bloggadress: http://jessssiiicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: