keep it up up up!

Kategori: Allmänt

jag vet att vissa fortfarande vill veta hur mina dagar ser ut, my life in words u know. mina närmaste typ :) haha så det får jag väl fortsätta med.. en snabb-gå-igenom-dag då!

x
skola från 9.40 - 10.30, lönt? ja de kan man ju fråga sig
x ungdomsmottagningen med flickorna från klassen
x stan där man träffade många, shoppade konfa+avslutnings+student klänning & superfin bh
x hem till mormor och pluggade och fika och fick pengar såklart haha
x fika på espresso house med jenny & hennes friend, diana
x kollade min kusin (jennys) balklänning, grymt fin!
x cyklade upp till sjukgymnast och tränade

trevlig dag i stora drag :) men back to pluggandet nu. ska bara lägga upp en bildextra efter detta inlägg också, kolla och komentera :D love

Kommentarer

  • Annamellita säger:

    sv. Jag har lagt upp änne mer tips på tapeter nu! :) Denna gången fototapeter.

    2008-05-13 | 17:53:37
    Bloggadress: http://annamellita.blogg.se
  • diddi säger:

    haha ja det var nice att få kissa lite :P

    2008-05-13 | 19:30:37
    Bloggadress: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: